3 weken geleden een computer besteld en nog steeds niets ontvangen. Post NL zegt dat het afgeleverd is, moet voor het pakket getekend worden. Maar wij hebben niets ontvangen en niets getekend. Ik bestel in ieder geval nooit meer wat
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Angelique Wassink-Karels
- Leila Belalia
Beide schermen lukken niet. Ik vind dat een retour mogelijk is ( veel instructies). Wanneer je klaar bent de documenten , moet je nog de retourkosten betalen (en het is niet 7 EUR zoals geschreven maar 12,50 EUR). Ik hoop dat mijn retourkosten zullen ook me terugbetalen
Hoe zou je ReMarkt beoordelen?
- Peter Scholte
Enorm klantgericht en vriendelijk, doen echt moeite om zaken voor elkaar te krijgen. Van mij steekt deze webwinkels met kop en schouder boven de rest! Een super aanrader...
- Ivo Ruben
Ervaring was goed. Een aantal voorkeuren per e-mail gestuurd betreft bestelling en dit is keurig uitgevoerd. Bestelling was ook snel uitgeleverd.
- Peter Bouwman
Prima product en keurig geleverd.
- Marijn Hulman
Snel geleverd. Nette systemen.