De pc is prima... ik had een pc zonder Windows besteld. Jammer dat er dan toch Windows opgezet was. Het kostte mij wat moeite (en een usb-stick) deze er weer af te krijgen en de Windows versie te installeren die ik hier zelf heb. Anders was de beoordeling uitstekend geweest.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lydia Atema
- Franz Moser
Item (pc) werd prompt geleverd. De pc was wellicht in een iets minder goede toestand dan de website suggereerde. Alles werkt wel goed.
Hoe zou je ReMarkt beoordelen?
- jr bathoorn
verkeerd product geleverd.
- Tom Cockaert
Correcte en snelle hulp bij mijn probleem.
- Benhayyoun Mohamed
GOOD CONTACT
- Aristide van Aartsengel
Perfecte productkwaliteit en geleverd zoals beloofd. Dit is de tweede keer dat ik heb een computer besteld van dit Remarkt bedrijf. Ik ben erg blij met wat ik heb gekocht.