Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Camera-tweedehands.nl heeft 1104 5 ster reviews 1104
Camera-tweedehands.nl heeft 268 4 ster reviews 268
Camera-tweedehands.nl heeft 17 3 ster reviews 17
Camera-tweedehands.nl heeft 9 2 ster reviews 9
Camera-tweedehands.nl heeft 8 1 ster reviews 8

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Lodewijk

    Onlangs een Nikon Z5 camera aangeschaft. Was in prima staat, prima verpakt en goede prijs. Ben er dan ook zeer tevreden mee.

  2. michel

    Ben zeer tevreden over mijn aankoop . de Leica lens zag er uit zoals op de foto , mooie prijs en goed verpakt aangekregen .

  3. Hoe zou je Camera-tweedehands.nl beoordelen?

  4. Clem

    Aan alle verwachtingen voldaan. Mooi product voor een prima prijs en snelle levering.

  5. Paul van Gulick

    Goede service en doen wat ze beloven. Bestelling in 1 dag binnen en de camera was uitstekend verpakt. Redelijke prijs, goede afhandeling.

  6. Martin

    Via internet beland bij Camera Tweedehands, zocht namelijk een nieuwe camera (Canon 1DX) voor mijn fotografiebedrijfje voort te zetten. Hier een mooi exemplaar gevonden, zelfs met 12 maanden garantie (incl de shutter t/m 200.000 opnames). Ik had ook nog even gebeld, om te vragen of daar de originele lader en batterijen bij zaten en dat was het geval kreeg ik te horen. Dus over gegaan tot aankoop en deze was snel geleverd. Echter bleek hier een imitatielader en imitatie batterijen bij te zitten. Meteen contact opgenomen en gesproken met Delano. Uitgelegd wat de situatie was en dat ik hier niet blij mee was, ook omdat ik een shoot gepland had staan voor het aankomend weekend. Delano begreep het en gaf aan dit meteen te regelen en zo gezegd zo gedaan. Kreeg binnen 2 dagen de juiste originele lader en batterijen van Canon binnen (deze waren zelfs al volgeladen) en zo kon ik toen de shoot doen met de nieuwe camera. Helemaal top! Geweldige service... Mvg, Martin

  7. Bram Beekman

    Ik heb een Mamiya M645 camera gekocht toen ik daar kwam kon de verkoper mij vertellen dat deze getest was samen met de extra lens die er bij kwam, na mijn eerste rolletje te geschoten hebben, kwam ik er al gauw achter dat de camera niet naar behoren werkte, ik probeer nu al 2 weken hun te bellen maar elke keer word er niet opgenomen door 'de drukte'... Ondertussen heb ik mijn camera moeten laten repareren op eigen kosten omdat ik hem nodig ben voor mijn werk. Koop hier nooit meer wat weer!