Ik heb een 600EX-RT gekocht bij deze firma. Prima service, helemaal top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Arnoud
- JoJo
Mooie showroom en geweldig geholpen, zo kan het dus ook, top, ga zeker terug als ik iets nodig heb.
Hoe zou je Camera-tweedehands.nl beoordelen?
- Ron [exhi-fotografie.nl]
Een zeer prettige ontmoeting met Bart die de zaak beheert. Er werd voldoende tijd gegeven aan het bekijken van de camera [in mijn geval] Een kopje koffie had wel lekker geweest,maar daar kom je toch niet voor uiteindelijk. Gedegen kennis van zaken zo komt hij over. Dit is mijn eerste kennismaking met deze zaak en tot nu toe zeer positief. Ik kan Camera-tweedehands dan ook aanbevelen!
- Lianne
Goede service, er wordt fijn meegedacht en snel verzonden. Top!
- Titik Wahyuni
Ik heb een lens besteld. Alles was snel en keurig geregeld. Ik heb mijn bestelling optijd binnen gekregen. Ben zeer tevreden!
- Ido Hummelink
Na een eerste mailcontact en de goed uitziende site te hebben bekeken , vol vertrouwen een afspraak gemaakt. Vandaag afgereisd richting Hellouw , omdat ik een 2e hands D810 wilde kopen , maar ook een D7100 wilde inruilen. Bart had mij al een richtprijs voor de D7100 gegeven als ie er goed uit zou zien, hij hield ook netjes de hoogste genoemde inruilprijs aan. Met mijn "nieuwe" D810 en een goed gevoel weer huiswaarts gereden. Kan deze firma zeker aanbevelen , goede ervaring. groet, Ido