Tijdens mijn bezoek aan de showroom in Hellouw werd ik erg vriendelijk en geduldig geholpen. Ik kreeg uitgebreid de mogelijkheid om de lens die ik wilde aanschaffen (85mm f/1.8) te testen en ik kreeg bovendien een zeer scherpe deal! Ik ben erg tevreden over deze winkel en ik zal hier zeker in de toekomst opnieuw bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- JJ
- Paul Weekers
Prima ervaring, lens op locatie getest, netjes ontvangen kortom prima. Ik zou deze shop zo aanbevelen.
Hoe zou je Camera-tweedehands.nl beoordelen?
- Lieven Lens Vandergheynst
Heel goeie ervaring gehad ! Heel betrouwbaar en vriendelijk ! Wij gaan zeker nog zaken doen !!!
- Toon
Het is heel prettig om met Bart zaken te doen: heldere communicatie - vlotte afspraken
- Johan
Heb een Nikon D810 gekocht bij deze firma (welke scherp geprijsd was) en moet zeggen dat deze firma je zelfs antwoord geeft als ze op vakantie zijn. Tevens zijn ze na de aankoop nog steeds bereid op je net zo vriendelijk te woord te staan voor evt vragen. Heb het toestel zelf opgehaald en moet zeggen dat ze ook deskundig zijn. Al om al een goed gesprek gehad met de verkoper. (bart) In 1 woord Top
- Ger Versteegen
Heb er onlangs een nikon 24-120 f4 gekocht. Prijs was goed, ook met 3 mnd garantie, heb je toch iets meer zekerheid als particulier. Lens zag er nog prima uit. De winkel/ showroom was nog in de opbouwende fase. Eigenaar was vriendelijk en verder werd alles netjes afgehandeld.