Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Camera-tweedehands.nl heeft 1104 5 ster reviews 1104
Camera-tweedehands.nl heeft 268 4 ster reviews 268
Camera-tweedehands.nl heeft 17 3 ster reviews 17
Camera-tweedehands.nl heeft 9 2 ster reviews 9
Camera-tweedehands.nl heeft 8 1 ster reviews 8

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. vdvuurst/baars

    prima lens afgehaald.

  2. Jan

    Vorige week bij Bart een gebruikte D4 getest bij een bakje koffie en vervolgens gekocht. Formule bevalt me wel: onder garantie kopen van gebruikte body met inruil van eigen spullen. Het zorgt ervoor dat je meteen kan beschikken over je nieuwe camera/lens en je niet hoeft te leuren op bijv. marktplaats met je 'oude materiaal". Groet, Jan.

  3. Hoe zou je Camera-tweedehands.nl beoordelen?

  4. Aart Sijtsma.

    Ik werd op een prettige manier geholpen en met raad en daad terzijde gestaan.

  5. Matthijs

    Goede en snelle levering. Product werkt zoals het hoort. Voelt stevig aan

  6. Patrick Meis

    Ik heb een zeer goede ervaring met camera - tweedehands en met Bart van Noord persoonlijk. Vriendelijke ontvangst in zijn nieuwe showroom en ruimschoots persoonlijke aandacht bij de aanschaf. Ik kan het iedere liefhebber aanbevelen om zijn of haar lens en/of camera hier aan te schaffen. Alle artikelen zijn in goede staat en vertonen weinig tot geen slijtage. Zijn betrokkenheid en interesse zijn oprecht en de garantie is zeker ook een pluspunt. Patrick Meis www.patrickmeis.nl

  7. Victor Peters

    Voor de vervanging van mijn Nikon D700 ben ik op Marktplaats gaan zoeken en kwam daar een advertentie van Camera-tweedehands.nl tegen voor een gebruikte Nikon D3S. Na initieel e-mail contact heb ik een afspraak gemaakt om langs te komen. Voor mijn oude camera heb ik een goede inruilprijs gekregen, de D3S was scherp geprijsd voor een camera met (relatief) weinig clicks. De bediening in de winkel annex showroom was erg prettig en de medewerker (tevens eigenaar) was goed geïnformeerd en zaakkundig. Zeker een adres dat ik aan andere fotografen, die op zoek zijn naar goede, gebruikte apparatuur, kan aanbevelen.