Na een proefpakket gehad te hebben een 1e bestelling gedaan. Super snel geleverd ik ben zeer tevreden!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Anoniem
dit was de eerste bestelling, dus nog weinig ervaring.
Hoe zou je De Koffiebaron beoordelen?
- Anoniem
Zeer tevreden
- Cora (Vakgarage Autoplus)
Prima manier om koffie te bestellen. Goede prijs en snelle levering!
- Anoniem
goede service, leuk dat er paaseitjes bij zaten als cadeau!
- Harrie Høng
Hele goede prijs voor de koffiebonen (Segafredo zanetti casa) Supersnelle levering met leuke paas attentie. Hier ga ik vaker bestellen.