in een woord prima
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- leo van der heide
- Carola
Goed, prima service. Goede prijs!
Hoe zou je De Theebaron beoordelen?
- Tessa
De thee was zeer snel verzonden en ook mooi verpakt. Ik heb alleen maar positieve ervaringen.
- Caroline Mulders
Ik had de bestelling redelijk snel nodig en ook een aantal dat niet op voorraad was. Ze hebben gelijk met de fabrikant gebeld en gezorgd dat ik de levering toch nog op tijd kreeg, dus een super service!
- Adriaan
Als je graag thee met een (fruit)smaakje gewoon is deze hibiscus thee een ware aanrader.
- Anoniem
geen problemen met de theebaron. snelle reactie op mails alleen jammer dat postnl het pakketje open afleverde en het perse bij de buren in de brievenbus wilde doen. terwijl we de deur open deden en het aan wilde pakken. maar dat ligt aan de postNl bezorger