Ik heb twee japonnen besteld voor mijn moeder en ze zijn prachtig. Goede kwaliteit netjes ingepakt en afgeleverd. We zijn er erg blij mee.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Will Hoppe
- Jeanne van den Boomen
Prima ervaringen met dit bedrijf! Ik bestel altijd voor mijn moeder.Mooie materialen, snelle levering en correcte afwikkeling!
Hoe zou je Doorduyn Mode beoordelen?
- A van Dam
snel geleverd goede service
- Herma Bouwman
Snelle levering! Goede kwaliteit en pasvorm.
- Ineke mul
Ik ben er heel te reden over prima verpakt heel mooi shirt
- Trudy Visser
Prima service toen ik belde dat de bezorging fout was gelopen bij post nl. Zij zij er direcv acheraan gegaan.