Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Van Gils Automotive heeft 87 5 ster reviews 87
Van Gils Automotive heeft 6 4 ster reviews 6
Van Gils Automotive heeft 3 3 ster reviews 3
Van Gils Automotive heeft 2 2 ster reviews 2
Van Gils Automotive heeft 6 1 ster reviews 6

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Roland

    In juni onderdeel besteld, deze retour gestuurd omdat deze defect was. Terugbetaling loopt erg rommelig en duurt ca. 4 weken voor je je centjes terughebt

  2. Tho

    Door een klantgerichte aanpak en een service op maat is Van Gils Automotive uitblinkend in haar diensten. De snelheid van de service is hoog waarbij de kwaliteit niet in het geding komt. Hierdoor ben ik zeer positief gestemd over de ervaring bij Van Gils Automotive.

    Reageer
  3. Hoe zou je Van Gils Automotive beoordelen?

  4. Christian Sigrist

    Ik kocht een vacuumpomp, in perfecte staat met maand garantie, voor 100 euro. Werd snel en goed ingepakt geleverd. Toen ik nadien een mail stuurde met een vraag kreeg ik na 1 dag reeds antwoord. Dus een aanrader voor mij.

    Reageer
  5. Van Bree

    Na de verkeerde motor te hebben besteld na retour sturen netjes mijn geld gekregen na een mail

    Reageer
  6. Maycel Bakker

    Vanmorgen een interieur voor mijn bmw e92 opgehaald bij ze. Ik ken het bedrijf niet en wilden het daarom zelf ophalen ipv online bestellen. Ik was onder de indruk van de netheid en geordenheid waarmee ze te werk gaan. Spullen stonden netjes apart zoals beloofd. Alles was onbeschadigd en compleet zoals ook beschreven. Nette verkoper (Sander en Koen) en de jongens hebben mij netjes geholpen met het inladen van de goederen. Ik was zeer onder de indruk en durf in het vervolg gewoon online te bestellen bij ze. TOP JONGENS!!! Bedankt.

    Reageer
  7. Bernaerts

    Motor aangevraagd,en ook gekregen met garantie van 6 maanden.zou 27000 km hebben gelopen. Bij monteren bleek koppakking defect,zou kunnen,maar is niet normaal.bij demontage bleek ook een cilinder niet goed meer. Alles gemeld,bleek de motor veel ouder,en niet te traceren Na overleg andere motor opgestuurd gekregen welke wel traceerbaar was. motor gemonteerd en was in orde. oude motoren gratis geretourneerd, evenals gratis verzending van de goede motor. na wat over en weer bellen is alles naar tevredenheid opgelost. Fouten maken we allemaal,maar los het dan wel netjes op.

    Reageer