Ik ben super tevreden over de produckten..zeer mooie kwaliteit en snelle verzending. Top ik bestel zeker snel weer.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2011
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- ramona b.
- Linda E.
Super mooie engeltjes van goede kwaliteit
Hoe zou je Balluca.nl beoordelen?
- Erna C.
Hele snelle levering en een hele goed kwaliteit. Zeer tevreden!
- Natascha v.
Bij toeval kwam ik op deze website terecht. Wat een heerlijke site met leuke en voordelige producten. Het een en ander besteld en dat was zeer snel geleverd. De producten zelf moeten we nog gaan gebruiken
- Leandra K.
leuke producten, kleine prijzen en snel geleverd
- Rachel M.
op doos staat 3+ . Veel te moeilijk! Mijn kinderen zijn 5 en 6 en vonden het veel te moeilijk! Na paar minuten aan de kant gezet en niet meer gebruikt. Jammer. Was niet goedkoop