Mooie feestzakjes.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2011
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Justyna S.
- Bea v.
Snelle levering en product zoals verwacht.
Hoe zou je Balluca.nl beoordelen?
- Joep O.
Goede service, heb enkele minuten na elkaar 2 bestellingen gedaan en heb daarvan 1 x verzendkosten terug gekregen! Dat vind ik nog eens een fijne service
- Ruud V.
Eenvoudige tasjes, uiteraard, maar toch goed gemaakt en steviger dan ik verwachtte.
- Rineke v.
altijd goed
- Caroline V.
Prima artikelen, snel geleverd.