Prima ervaring, op vragen wordt snel gereageerd en ook erg klantvriendelijk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kefas
- Michel
Zeer tevreden. Binnen enkele dagen een nieuw ontwerp gemaakt. Zeer goede service, toen ik de stickers ophaalde ook nog door de eigenaar op de auto gezet. Perfect. Aanrader.
Hoe zou je Sign & Styling Oss beoordelen?
- Jeroen
Ik heb een sticker besteld. Ik kreeg deze al na 2 dagen in de brievenbus! De service is ook goed, heb je een vraag, dan kan je deze gelijk stellen, en krijg je bijna meteen antwoord
- THOMAS
Hele mooie sticker en niet lastig te bevestigen. Enkel de echte kleuren blijven achter waardoor de sticker er erg professioneel uit ziet!
- B. Bosmans
Goed en snel
- Max
Zeer goede service. Heb nog telefonisch contact gehad voor de juiste oriëntatie van de stickers!