Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Sign & Styling Oss heeft 78 5 ster reviews 78
Sign & Styling Oss heeft 13 4 ster reviews 13
Sign & Styling Oss heeft 3 3 ster reviews 3
Sign & Styling Oss heeft 3 2 ster reviews 3
Sign & Styling Oss heeft 29 1 ster reviews 29

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Davy Wellens

    23 februari sticker besteld en betaald, niks ontvangen. 2 mails waarop ze nog de moeite niet doen om te reageren. Klantvriendelijkheid: dikke nul. Oplichterij.

  2. Katrien

    Geen enkel reactie na mijn bestelling van 18/8/2025, alsook geen reactie op mijn email. Op 11/9/2025 nog steeds geen reactie of sticker ontvangen!

  3. Hoe zou je Sign & Styling Oss beoordelen?

  4. Jan

    Kenteken sticker besteld en betaald. Nooit gekregen als je belt krijg je een engelse dame. Als je mailt wordt er niet gereageerd. Ga er zelf wel eens langs om te zien of de firma überhaupt wel bestaat....

  5. Niels

    Levertijd niet nagekomen, geen reactie op vraag per email en omschrijving van de sticker in webshop was onvoldoende (witte letters op de foto bleken gewoon een gat in de sticker te zijn)

  6. Marcel

    Ook ik las slechte reviews hier en idd sign and styling oss is niet telefonisch te bereiken en reageert niet op emails maar...als je geduld hebt zoals in mijn geval dan ontvang je na bijna 3 weken je stickers en deze zjin dan van prima kwaliteit. Het zou een hoop ergenis bespraren als er vermeld word op de website dat bestellingen 2 tot 4 weken duren, er een automatisch email antwoord word insteld waarin dit o.a. werd toegelicht en een automatische voicemail van gelijke strekking. Dus product een 5 ster en communicatie 1 ster....

  7. Rob

    Een misverstand leidde tot een verkeerd leveradres. Ook de levertijd liep uit. Maar na een telefoontje werd alles opgelost. De eigenaar werkt ook nog bij een baas naast zijn bedrijf blijkt. Daardoor lopen levertijden wel eens uit. Advies aan de eigenaar. Verleng de levertijd dat geeft geen teleurstellingen voor de klant. Jullie doen verschrikkelijk je best dus ga door. De volgende bestelling doe ik zeker bij dit bedrijf.