Wederom weer een mooie tas voor een mooie prijs ,goed verpakt en weer een leuke attentie erbij waar ik mijn kleindochter heel blij mee heb kunnen maken.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nelly
- Leonie Smit
Snelle levering en een lief kaartje erbij. Dankjewel!
Hoe zou je Onlinetas beoordelen?
- Marian van Logten
Het pakketje is met liefde ingepakt erg persoonlijk
- Ine Philippen
Werd niet thuis geleverd , moest ik ophalen bij een afhaalpunt.
- Kim
Mooie tas en voldoet aan de verwachting. Leuk persoonlijk briefje en presentje bij de bestelling
- Annemarie
Mooie tas , snelle levering en.....heel attent met een persoonlijk kaartje en een verrassing!!! Heel leuk.