Fijne klantenservice!
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Desiree Tolman-Bouricius
- Marianne Bouwhuis
Mooie kleding, fijne service. Bestel er graag!
Hoe zou je merkmeisjeskleding.nl beoordelen?
- Alma Ciggaar
Alles was op tijd binnen
- Verity V arkel
Goede service en netjes verpakt
- Caroline Dezillie
Netjes geleverd.
- Jessika Dolleman
Leuke kleren voor een leuke prijs. Alleen het retourbeleid is niet van deze tijd. Als je dus niet zeker bent of je het wel houden zou ik hier niet bestellen.