Leuke merkjes en nette prijs!
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Janneke Olie
- Miranda de Leeuw
Helemaal top!
Hoe zou je merkmeisjeskleding.nl beoordelen?
- T. Smids
Snelle levering! En super fijn contact / snelle reactie toen ik melding maakte over de kwaliteit van een jurkje na 1x dragen + zeer goede afhandeling. Hele positieve ervaring.
- Marloes Visschedijk
Voldoet aan omschrijving. Snele levering en mooi verpakt.
- C
Zou niet weten. Bestelling nog steeds niet binnen. Ik zou zeggen kies voortaan voor een betrouwbare vervoerder! Inmiddels order binnen na 11 dagen. de kleding bevalt verder prima , goede prijs kwaliteit verhouding. Klacht werd netjes afgehandeld.
- Katrien Rosvelds
Snelle levering 👌