Goede kwaliteit snelle levering
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Noor Borgers
- Wenche Minnen
Ik bestelde 2 leuke kledingstukken op de webshop. Jammer genoeg ging er iets mis bij de koerierdienst en heb ik mijn pakket niet ontvangen. Het was terug gezonden. Nadien heb ik mijn bedrag volledig terug gekregen.
Hoe zou je merkmeisjeskleding.nl beoordelen?
- Liesbet Lambers
Nog niks ontvangen!!!
- Rosita Sanchit
Snelle levering. Goed contact en leuke prijzen.
- S Vossen
Super service! En snel in huis!
- Freya de Bruijn
Helaas duurde het verzenden langer dan ik gewend ben van deze site. Maar dit lag waarschijnlijk aan de pakketservice en niet aan de webwinkel.