Bestelling snel binnen en volgens wens. Vind het alleen jammer dat je voor retourneren moet betalen.
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ramona Traets
- nettie van Genugten
Snelle levering. Goede kwaliteit
Hoe zou je merkmeisjeskleding.nl beoordelen?
- Kristel van de Langkruis
Goede webshop en zeer klantvriendelijk!
- Daisy van der Kamp
Heel tevreden vlug in huis en wat ik terug stuurden was ook binnen 2 dagen al weer bij geboekt een echte aanrader
- Karen Van der Kleij
Leuke kleding en snel gelevers
- Judith
Snelle levering en ook de retour was snel verwerkt,top