Heel vlot en vriendelijk geholpen bij het plaatsen van een foute bestelling.
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Caroline Meuleman
- Dieuwke Burgmans
tevreden. Snel besteld. overzichtelijk en snelle levering!
Hoe zou je merkmeisjeskleding.nl beoordelen?
- Stephanie Bakker
Superfijne webshop! Veel voorraad, je wordt snel en vriendelijk geholpen. Bestellingen worden snel en zeer netjes verstuurd! Altijd heel blij met onze aankopen daar!
- Wendy Brijbag
Super fijne en snelle levering, netjes verpakt en bij n klein bedrag al gratis verzending. Helemaal top
- D van der Ent
Prima service en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je pakketje verzonden wordt!
- Corina Daane
Super tevreden, dit keer nieuwe collectie b-nosy zaterdag uitgekomen en maandag al ontvangen! Maar eigenlijk altijd alles netjes op tijd binnen. Ook retour sturen is goed geregeld. Dus hier een zeer tevreden klant!!