Na de bestelling geplaatst te hebben kreeg ik een mail dat de bestelling was geannuleerd. Aangezien de juiste maat niet meer op voorraad was, was ik lichtelijk in panniek ( het was een super leuke winterjas). Toch heb ik de Jas in goede orde ontvangen. Wellicht goed om naar dit soort mailwisseling, als bedrijf, kritisch te kijken. --> Direct na deze beoordeling een mail gekregen met de reden waarom de bestelling "was geannuleerd". Ook de nazorg is top. Deze vraag had ik ook direct op de eerste mail willen versturen maar dat deed mijn mailserver niet. Dus top top top
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annewil Van t Zelfde
- Linda Verhees
Mooie kleding, snelle levering
Hoe zou je merkmeisjeskleding.nl beoordelen?
- Annemie Dilliën
Mooi assortiment, snelle levering!
- Barbara de Jong
Goed, maar levertijd is wel wat lang.
- Remko Van den Wijngaart
Duidelijke website. Goed op de hoogte gebracht over de levering en retour producten zeer snel verwerkt (2 dgn) en geld retour. Kortom top. Alleen e-mails staan in de spam folder. Even opletten dus.
- tamara mandemakers
Super snelle levering, gelijk antwoord als je wat vraagt. Alleen jammer genoeg paste het kleding stuk niet. Geen probleem kon hem zo terug sturen.