Goed, bestelling zoals verwacht. Helaas een jasje wat verkeerd gelabeld is waardoor ik een verkeerde maat kreeg. Snel en netjes opgelost
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marije Scharpenborg
- keny jansen
Heel tevreden! Snel bezorging.
Hoe zou je merkmeisjeskleding.nl beoordelen?
- Suzan
Heel tevreden! Leuke collectie, snelle leveringen en wanneer er een keer iets retour gaat ook een snelle verwerking.
- Anneke van Bergen
Wat een goede service.
- Amber van den Bosch
Short bleek niet leverbaar. Snelle reactie via de mail. Kon alternatief uitzoeken of geld credit krijgen. Extra korting bleef gelden. Bedrag was heel snel al teruggestort. Super service.
- Debbie van Putten
Ik heb nu 2 x besteld en de producten zijn top, mooie kwaliteit en mooi om te zien, maar dat ligt natuurlijk aan het merk. Het bestellen gaat makkelijk, de levering is erg snel, ik was alleen erg verbaasd dat je voor retourneren zelf een retourlabel moet kopen voor 5 euro en moet printen. Dat is wel veel geld als je bijvoorbeeld 1 shirtje terug wil sturen. Gelukkig heb ik alle kleding op de groei gekocht voor mijn meisje dus ik hoef niks terug te sturen, maar ik had zoiets nog niet eerder gezien