Snelle levering, erg tevreden over bestelde producten, goede aanbieding!
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Aukje Hendriks
- Baukje de Vries
Su
Hoe zou je merkmeisjeskleding.nl beoordelen?
- Femke Oost
Super snel geleverd
- Arja
Ik ben heel erg blij met mijn aankoop. Besteld en de volgende dag al in huis. Prima service.
- Sabrina
Snelle en nette levering
- Inge Moonen
Bestelling en bezorging verliep prima. Ik wilde alleen enkele items retourneren en kwam er toen achter dat je daar zelf de verzendkosten voor moet betalen. Dat vind ik niet echt meer van deze tijd. Vandaar mijn gemiddelde score.