Snelle service, er zat iets niet bij mijn bestelling, gelijk gemaild, geen probleem over gemaakt en volgende dag al in huis. Ook het retourneren gaat snel! Al en met al zeer tevreden!!
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marieke Meyer
- Marloes van der Hoeven
Een foutje in de trui werd direct geregeld. Het mocht retour of ik kreeg korting. Contact verliep heel vlot. Helemaal super
Hoe zou je merkmeisjeskleding.nl beoordelen?
- Anne
De bestelling is snel geleverd. De meeste producten heb ik gehouden. Ik heb één artikel geretourneerd. Daarvoor werden kosten in rekening gebracht. Ook al zijn de kosten tegen een gereduceerd tarief. Ik had het toch prettig gevonden wanneer ik kosteloos kon retourneren.
- Corina Aerts
Verzendbevestiging ontvangen, retour label ontvangen, beoordelingsverzoek ontvangen... behalve de bestelling... vrijdag besteld en het is nu woensdag... Merkmeisjeskleding heeft nav de beoordeling nagevraagd waarom het zo lang heeft geduurd - er bleek vertraging te zijn bij de post. Inmiddels pakje wel ontvangen.
- ciska de goeij
Snel verzonden, mooie kleding en goed acties
- Nelly Fluyt
Snelle levering , goed en verzorgt verpakt ...