Retour procedure is niet ok. Je moet betalen om terug te sturen, je kan niet omruilen maar moet opnieuw bestellen en je moet 14 dagen op je geld wachten. Jammer!
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Stephanie Devoghel
- Rianne Linneman
Snelle levering en super service. Ik had 2 jurkjes besteld en alle 2 hadden een vlek of beschadiging. Na een snelle mailcontact is het netjes opgelost.
Hoe zou je merkmeisjeskleding.nl beoordelen?
- Joyce Hoefnagels
Snelle & goede service!
- Veronique Coelen
Super snelle levering en onze dochter is heel erg blij met het jurkje
- Marijke De Rooij
Goede levering. Mooi product.
- Emmely Kramer
Top fijne service lekker snel!