Snelle levering. Helaas wel betalen voor retour. Altijd jammer
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Steffie
- Van der Ree
De retourzending is niet makkelijk terug te vinden. Telefonisch onbereikbaar
Hoe zou je merkmeisjeskleding.nl beoordelen?
- Monique De Mandt
Door de post is het pakketje niet aangeboden. Gemaild en goede service. Ze gaan er voor mij achteraan
- Lydia
Snel en netjes geleverd.
- Ebelone
Makkelijke site, snelle levering, leuke producten van prima kwaliteit en producten als afgebeeld. makkelijk retour maar vind retour sturen duur dus ik merk dat ik daarom bij twijfel het product ergens bestel waar je goedkoper kunt retourneren
- A
Goede snelle service incl kwaliteit