Altijd een snelle levering.
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique de Zwart
- Chantal Douwsma
De service is top , had een verkeerde maat besteld gauw gebeld en werd meteen
Hoe zou je merkmeisjeskleding.nl beoordelen?
- Melissa Hijdendaal
Ik ervaar deze webshop niet als klantvriendelijk! Deze week waren er flink wat kortingen op items die ik besteld had. Ik heb meteen gemaild met de vraag of de kortingen alsnog berekend kunnen worden. Helaas geen antwoord binnen 24 uur, waardoor ik de bestelling niet alsnog heb kunnen plaatsen. Zelf contact opgenomen en na een hele dag wachten op antwoord, krijg je te horen dat ze dit niet doen omdat het dan niet te doen zou zijn. Geef mij maar kleertjes.com die denken ten alle tijden met een klant mee!
- Erica
Mooie kleding en enorm goede klantenservice
- Tatiana Backer
Snelle levering en netjes verpakt.
- Annemiek Veldstra-Buursema
Mooi jurken! Vlotte levering!