Over het algemeen heel mooie prijzen, ruime keuze. Jammer dat er geen bio oliën zijn. Ook had ik een flesje ceder dat ineens op was terwijl ik het nog bijna niet gebruikt had, heb hierover geen contact gehad want ik had het flesje al een week in huis, volgende keer maar alles controleren op inhoud. Verder wel tevreden over de producten, snelle verzending, snelle reactie op vragen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anita
- Jennifer
Heel tevreden precies wat ik wou.
Hoe zou je Aromaolie.nl beoordelen?
- Rob
Ik zou graag vermeld hebben staan op de flesjes zelf wat er in zit
- Sylvia
Was snel geleverd en mijn vraag ook snel en netjes beantwoord
- Dorot Iwaniak
snel afgeleverd, goede service Bedankt !
- Marion van Exter
Gemakkelijke website en snelle levering. Ben erg tevreden!