Veel keuze en mooie oliën en ik had foutje gemaakt tijdens bestelproces. Keurig telefonisch te woord gestaan. Op site goede uitleg over de olie. En netjes verpakt en verstuurd naar Post.NL locatie van mijn keuze na overleg.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Stella
- Marianne Strootman
Goede prijs. Snelle levering. Prima.
Hoe zou je Aromaolie.nl beoordelen?
- Fred
Alles was goed verpakt en snel geleverd. Fijn dat je kan meteen aangeven om het op een postkantoor te laten bezorgen.
- J soares
Een aantal oliën besteld, snel en netjes geleverd. En fijne producten.
- Marg
Snelle levering, duidelijke info...Prima dus!
- Anoniem
Vlotte levering van proefmonsters.