IK vond et een erg klein potje voor de kosten er zat geen enkele geur aan en het was ook niet vet genoeg > ik wil het heel graag terugsturen en in elk geval mijn geld terug
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gineke KIngma
- Marcel
Snelle levering
Hoe zou je Aromaolie.nl beoordelen?
- Ramakers
Goede prijs/kwaliteit, snelle en duidelijke afhandeling.
- S.gademann@hotmail.com
Prima, netjes verpakt en snel
- JuditeBS
Zeer snelle levering en fijne producten.
- LUDO LOMMERS
VERSCHILLENDE GEUREN GEKOCHT MAAR JE RUIKT WEINIG VERSCHIL REUK IS VAN KORTE DUUR