Probleemen met bezorging nog steeds wachten voor pakketje.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dogan
- Margot Cleophas
Goed, maar Ik vind de verzendkosten wel hoog voor een brievenbus -pakketje. Het proefmonster vond ik ook voor die prijs niet erg geweldig. Het waren maar drie druppeltjes olie.
Hoe zou je Aromaolie.nl beoordelen?
- Reina
Prima producten en een uitstekende service!
- sabrina fonteyne
Vlug correct en kwalteit
- J D
Heel tevreden!! Een vaste klant erbij
- Young de Graaf (VAMETRIS)
prima, heldere communicatie en snel geleverd