bestelling op tijd geleverd en mooi ingepakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anneke
- Lieneke Klaassen-Snuif
Mijn bestelling. Happy Horse. Was netjes ingepakt en ik kreeg er een vriendelijk kaartje bij.
Hoe zou je KunstZinnigShop beoordelen?
- Esther Oevering
Alles was duidelijk aangegeven en heel erg leuk ingepakt!
- Lara
Hele snelle en nette levering altijd! Heel leuk assortiment. En altijd leuk verpakt zodat je elke keer een cadeau kan openen!
- Lian van Dalen
Heel netjes ingepakt. Maar toen ik het pakje open maakte werd ik verrast door een heel mooi ingepakt kado incl. een heel lief met de hand geschreven kaartje "veel plezier met de mooie tas" Ik voelde me helemaal jarig.
- Johanna Terpstra
Heb een pollepelpot van Amsterdam Blond besteld is heel erg mooi goede kwaliteit en goede service. Leuk verpakt met een persoonlijke attentie snelle levering top .