Snel verzonden en ook heel grondig verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kelly Huisman
- Dennis
Bestelling was snel op te halen en mooi ingepakt!
Hoe zou je KunstZinnigShop beoordelen?
- Monika Van Evelingen
Product was heel leuk en mooi ingepakt als een prachtig cadeautje. Ik werd er helemaal blij van ondanks dat het voor mezelf was.
- Anita aan de Meulen
Nette en zeer persoonlijke verzending, echt top
- Marga
Snel geleverd, kodobon ziet er feestelijke uit en een gezellig bedankkaartje.
- Mirjam
Cadeautje besteld en leuk ingepakt met een persoonlijke boodschap!