het was een feestje opzich! geweldig ingepakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- arianne van mourik
- Corrie De Zeeuw
Super leuke webshop. Het is al leuk om een pakketje te ontvangen met blond spulletjes, maar dit keer was het echt een cadeautje om uit te pakken!! Geweldig! Wat was alles mooi ingepakt. En er zaten nog lekkere snoepjes bij en een mooie pen! en een heel lief kaartje! Echt een dikke 10!!
Hoe zou je KunstZinnigShop beoordelen?
- Anita Kuijten
Zoals altijd weer top
- S Kaal
Snelle levering, prachtig ingepakt en betaalbare verzendkosten. Helemaal tevreden. Zeker voor herhaling vatbaar
- Katrijn Van der Mieren
Vlotte communicatie. Leuke merken, veel voorraad. Mooie levering, alles netjes verpakt. Bedankt.
- Charissa De winter
Zeer vriendelijk personeel, snelle en nette bezorging :) kortom : top!