Zeer tevreden! De bestelling was de volgende dag al in huis! Verder was het nog erg leuk ingepakt en zat er nog een leuk zakje met snoephartjes bij.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rianne
- Anke Bolt
Supergoed en leuk verpakt!
Hoe zou je KunstZinnigShop beoordelen?
- Iris van den Braak
Super tevreden!! Bestelling is super goed ingepakt, een lief kadootje erbij en snel verzonden!
- diana makel
Levertijd volgens afspraak, alle 4 de items mooi en verschillende verpakt. Leuk om te ontvangen voor mijzelf, en makkelijk omdat 2 van de 4 items ook als cadeau bedoeld zijn!
- Ctje
Zeer vriendelijk contact! Aanrader
- B. Kezer
Prima product, leuk verpakt als cadeau, snelle levering.