Zeer korte levertijd, hoewel langer was aangegeven van te voren. Het artikel is zorgvuldig verpakt en ook nog eens leuk als cadeautje ingepakt. Het is sowieso leuk het uit te pakken ook al wist ik wat er in zou zitten haha.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wendy van Wijk
- mexx oosterman
Mijn dochter had hier wat besteld voor opa. Wat zo leuk was,was het persoonlijke boodschap op de bon. Heel persoonlijk! En het cadeau was super mooi ingepakt!! Echt top!!
Hoe zou je KunstZinnigShop beoordelen?
- Janneke
Leuke site en voor je het weet is het pakketje alweer bij jou op de mat. Leuk ingepakt, met persoonlijke noot erbij. Helemaal top!
- Marleen van de Camp
Schitterend ingepakt en snel verzonden!
- L Prummel
Zeer snelle levering, goede kwaliteit, en een verrassende surprise. Super
- Astrid Goossens
Pakketje werd direct verzonden, betaling ging soepel. Pakketje zit leuk ingepakt, met een persoonlijke boodschap! Aanrader!