Heel tevreden, snelle levering. De bestelling wat zelfs mooi ingepakt, hartstikke bedankt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Judith Slaman
- Lorain De Greef
Erg tevreden. Vlugge verzending. Zeer goed verpakt, en ook nog heel mooi ingepakt! Super!
Hoe zou je KunstZinnigShop beoordelen?
- Sas Dijkstra
Prima contact en snel geregeld
- Femke jansen
Super tevreden !! Doordat het artikel wat ik had besteld niet juist was een duurder exemplaar gekregen voor dezelfde prijs. Heel Leuk verpakt met als verassing ook nog een geurzakje :)
- M.
Super tevreden. Woensdag besteld en donderdag al in huis, en ook nog mooi verpakt!
- Jeanet Heres
De bestelling werd op de afgesproken dag thuisbezorgd. Het pakket zelf was fleurig verpakt. Alle onderdelen waren afzonderlijk ingepakt als cadeau, met daarbij als extra een leuke tas en een klein chocoladeletter. Kortom, een feestje!