Kwam snel en was nog eens mooi ingepakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M Begemann
- Wendy van Wijk
Ik had iets gereserveerd en dit kwam keurig binnen termijn aan. Het product was zeer zorgvuldig en leuk verpakt en ingepakt!
Hoe zou je KunstZinnigShop beoordelen?
- Suzanne Kolsteeg
Leuk ingepakt, wordt goed op de hoogte gehouden!
- A. Hoeben
Heel tevreden. Maandag besteld en dinsdag al in huis. De twee mooie bekers kwamen aan als een kadootje in stevig schuim, zodat het zeker niet stuk zou gaan.
- luc van liempt
Een artikel was niet in voorraad, aar werd over na gebeld. Ik kon mij bestelling telefonisch veranderen en kreeg de factuur daarvan achteraf. Uitstekend geregeld.
- Stellina Schmeetz
Tevreden, snelle levering!