Super snelle en goede service! Mijn pakketje was onwijs leuk ingepakt en op de factuur stond zelf een leuk berichtje! Kortom een top ervaring, ik ga hier zeker vaker bestellen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Almanda Eekels
- Lindsay
Netjes ingepakt, ga zeker vaker wat bestellen.
Hoe zou je KunstZinnigShop beoordelen?
- Anja de Klijn
Top service en een persoonlijk kaartje altijd leuk!
- Carla Roobeeh
Het was echt een cadeautje om uit te pakken
- M Sas
Supersnel, netjes ingepakt!
- Rianne de Vette
ik wil mijn complimenten geven aan het leuk verpakken van de artikelen. Het waren cadeautjes voor iemand en nu zijn ze gelijk al leuk verpakt dankjewel hiervoor. Ook het handgeschreven bedankje op de pakbon vind ik leuk en persoonlijk. :) het maakt het interessant nog eens wat te bestellen.