Mooie stickers, helaas zat er 1 sticker tussen de bestelling die gevouwen was. Daarnaast duurde de levering best lang, > 1,5 week. Bij navraag kreeg ik te horen dat er iets mis was gegaan.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maaike Van Graas
- Jovita
fijne snelle levering . prima product
Hoe zou je Stickermaster beoordelen?
- Marc Meekers
Mooi werk en goed afgewerkt
- J van Gaalen
De sticker was 👍👍
- Marijke Hoitinga
Mooie sticker. Snelle levering. Ik ben helemaal tevreden
- King of Gloss Auto Detailing
Prima leveren. En goed kwaliteit en service.