mijn produkt besteld, bijna 2 wk gewacht. toen was alles er niet bij, er achter aan gebeld. heb excuses gekregen, zou nagestuurd worden. weer een week wachten, toen maar weer gebeld. bleek het weer niet opgestuurd, weer excuses gekregen, zou nu opgestuurd worden, eindelijk was alles na 4 week binnen. vindt het jammer dat je zolang moet wachten, zal daar ook maar zo niets meer bestellen. had het binnen 1,5 week nodig. beetje jammer
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Roelf smidt
- Nathalie Driesen
Snelle levering, perfecte sticker
Hoe zou je Stickermaster beoordelen?
- Hardy Clejan
Keurig afgeleverd
- I Vale
De stickers passen helemaal niet goed op de controler
- Patrick Vandermeulen
Prachtige kwaliteits stickers Geen platte lappen mooie plastic klasse product heel tevreden
- Jean Mignon
Ik moest lang wachten op mijn bestelling en bij nabellen bleek er "een fout in de machine" te zijn. Daarop werd na 3 dagen alsnog geleverd. De stickers en prijs zijn prima, maar van proactieve communicatie is dit bedrijf niet. Anders 5 sterren.