4 stickertjes besteld van 2 euro, verstuurd in een envelop die weer in een omdoos zat, waarvoor pakketkosten van 4 euro worden gerekend. En dan staat er op de doos “duurzaam bezorgd” 😂
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Cas Dekkers
- Yindee Thai massage
Super snelle levering, bedankt
Hoe zou je Stickermaster beoordelen?
- Stan Looijmans
Zeer slecht, alles komt verkeerd binnen en levering duurt erg lang. Echt geen aanrader
- Car care Car care
Stikker is van slechte kwaliteit, niet scherp en plakt slecht. Ook was de verpakking beschadigd en zodoende ook de stikker
- Beril Kallfelz
Mooie prizen en snel levering! Dank u!
- Bart
Product kwam in goede conditie aan echter werden drie stickers verpakt in een envelop en die weer verpakt in een brievenbusdoosje waardoor de verzendkosten 4-6 euro waren in plaats van 1-2 euro voor een goed verpakte envelop. Hierover gemaild maar nooit reactie gehad. Oftewel: prima product maar verwacht geen duurzame levering of reactie van de klantenservice