Superservice, bij een foute bestelling heeft men dit snel en prima opgelost. Goede prijzen en kwaliteit en levering. Ga zo door. Mvg van een erg tevreden klant.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M A D
- De Feu Pierre
Verkeerde afmetingen. Spijtig...
Hoe zou je Stickermaster beoordelen?
- Jos Krijgsman
6 "rollen"!! Stickers besteld!!! 6 stickers van 3cm doorsnede gekregen!! Een aanfluiting!!! Riekt naar oplichting!!!
- ROGER MONSEREZ
CONTENT MEER KAN NIE ZEGGEN
- R Brink
De bestelde buitenstickers, met eigen ontwerp, waren gemakkelijk in elke maat te bestellen. De kwaliteit ziet er goed uit en zou jaren mee moeten gaan. De communicatie over wanneer het geleverd wordt kan nog wel verbeterd worden.
- Twan
Top!