Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Waist Trainer Plein heeft 335 5 ster reviews 335
Waist Trainer Plein heeft 149 4 ster reviews 149
Waist Trainer Plein heeft 40 3 ster reviews 40
Waist Trainer Plein heeft 33 2 ster reviews 33
Waist Trainer Plein heeft 110 1 ster reviews 110

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Renate

    Zeer slechte ervaring met de thermisch sport afslankband en dit bedrijf. Augustus 2018 gekocht, nauwelijks gedragen (september en oktober maximaal 2 keer per week) niet eens intensief mee gesport. In mei 2019 weer voor het eerst aangetrokken en de binnenkant van de stof is afgescheurd en niet eens op de naad. Rolt nu op en de sterkte is eruit, sluit niet meer goed aan. Melding gemaakt van deze klacht via de chat, telefonisch de hele dag niet bereikbaar en dan zeggen: na 10 maanden kunnen we niets meer voor je doen. Pardon, het is negen maanden! Maar goed, ik heb een klacht en die word niet serieus genomen. Want er kan niets bewezen worden qua duur van gebruik. Dus geloven op je woord en vertrouwen is voor dit bedrijf niet genoeg. Maar dit is voor mij een niet degelijk product, maar mijn klacht word niet serieus genomen. Er word niets vergoed na een gebruik van maximaal 2 maanden. Voor mij nooit meer deze online webshop!!! Was erg tevreden over dit product, maar als er iets mee is, dan bieden ze geen service!!

  2. Madin

    Zondag besteld, dinsdag in huis. Het was precies zoals verwacht. Super kwaliteit. Zit lekker strak en houdt alles mooi op zijn plek. Een klein puntje waar ik mee zit is dat de bovenkant net onder mn bh band te strak zit waardoor het oprolt. Maar op dat na is het super

  3. Hoe zou je Waist Trainer Plein beoordelen?

  4. Priyantie

    Super snelle levering alles netjes verpakt moet alleen even kijken of het echt werkt. Maar duidelijke website en ook snel antwoord op uw vragen.

  5. Eksimar Singh

    Binnen 2 dagen thuis, product functioneert naar behoren.

  6. emanuela Chiodo

    Super goede kwaliteit! Erg te vrede

  7. Yvette Feddema

    Goeie ervaring. Alleen jammer dat Mn bestelling 7dagen vertraging had. En een minpuntje was dat er geen bon of dergelijke bij zat. Mn wausttrainer is namelijk wat te groot en wou m graag ruilen voor een maatje kleiner.