JM Van Baar
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij www.wasgigant.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Goed
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Goed
Een wasmachine voor weinig die al mijn verwachtingen oversteeg. Ik ben nu zo blij dat mijn oude machine kapot ging. In een woord fantastisch.
.
Alles volgens afspraak en net personeel
Goed
Ik bleek een trapgat {naar zolder, waar de machines staan, van 57 cm te hebben. De Wasgigant is de volgende dag alweer teruggekomen met een vergelijkbare machine die wel paste, geïnstalleerd, en hij draait nu al. Dank!