Sabine Heuvel
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij www.wasgigant.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Goed,
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Goed,
Makkelijk toegangelijke website. Vriendelijke telefoon service en vriendelijke delivery. Echt aan te raden!
Hele prettige webwinkel. Levertijd, bezorging en aftersales zijn uitstekend. Keurig een half uur voor bezorging een telefoontje dat de bezorgers onderweg waren. Een klein onderdeel (klepje voor wasbakje) ontbrak en dit wordt kostenloos nagestuurd. Topper dus!
Zeer tevreden. Bestelling geplaats en werd daarna gelijk gebeld om een bezorgmoment af te spreken. Keurig geplaatst en nagecheckt. Oude apparaat ook netjes afgevoerd.
Snelle levering, vriendelijke medewerkers. Helaas was het artikel niet in orde maar dat werd keurig en snel opgelost. Goede ervaring, een aanrader.
Aardige bezorgers en een goede nieuwe wasmachine, wij zijn tevreden!