Just perfect. Helemaal top. Lovely customer service. Super nice delivery service and they checked to see that everything was working. Old fashioned quality customer friendly quality service. I cannot praise them highly enough. HELEMAAL TOP!!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kim
- Jan Kirpestein
Super geholpen,snel,vriendelijk. Kan iedereen deze zaak aanbevelen,TOP JAN KIRPESTEIN
Hoe zou je www.wasgigant.nl beoordelen?
- M vd Wal
Zeer tevreden met Wasgigant. Betaalbaar, betrouwbaar, goede service en snel! Goed telefonisch geholpen en chauffeur Jurgen installeerde met een glimlach onze nieuwe wasmachine.
- Corné
Zéér tevreden. Zaterdag avond besteld, maandag ochtend ben ik gebeld dat de wasmachine vanaf dinsdag (tussen 10.15 uur en 11.15 uur geleverd kon worden als mij dat schikte. Dinsdag ochtend om 10.15 uur gebeld door de chauffeur dat ze er over een half uurtje zouden zijn. Netjes aangesloten en oude machine meegenomen, precies zoals op de website vermeld. Super service, doen wat ze beloven, mooie machine en uiterst vriendelijke mensen. Zeker een aanrader !
- Arthur W
Bijzonder tevreden, op zondag! al contact gehad over een machine en deze op maandag besteld. Vrij snel een afspraak gemaakt voor levering. Op dag van de levering was de chauffeur verlaat, maar hij heeft netjes van te voren hierover gebeld. Uiterst vriendelijk en hij heeft de machine aangesloten zoals aangegeven op de website. cijfer? 10/10
- Ferri en Noelle Somogyi
Niet normaal blij met onze wasmachine en droger. Minimale krasjes zitten er op. Zo onbelangrijk en niet zichtbaar. Machines zijn perfect. De service is heel perfect. Geen woord van gelogen. Ik raad iedereen aan hier zijn spullen te kopen. Ik paas al mn vrienden door. Enige is uiteraard de fabrieksgarantie die je niet meekrijgt. De garantie van wasgigant van een jaar vind ik prima. En helemaal voor deze prijs. De machines zijn nieuw en gaan lang mee. Noelle en ik zijn meer dan tevreden. Groeten, Ferri Somogyi