jammer van de armband, de snelle levering was prima maar helaas was de roos op de armband al na een minuut ervan... dit gemeld en krijg een nieuwe armband toegezonden ,wat een PRIMA service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lode machon
- diana van weert
Heb een vraag gesteld ettelijke dagen geleden in verband met een retourzending van beschadigde artikels en heb gewoon geen antwoord gekregen.
Hoe zou je DeOorbel.nl beoordelen?
- Mirjam
Zeer tevreden. Snelle levering. Alles netjes verpakt. Goede prijzen.
- Patricia Hollander-Posch
Oorbellen zijn heel snel verstuurd, binnen een dag in huis!
- Carla Visser
De info geeft niet helemaal weer hoe het horloge er uit ziet. Het is groter dan ik dacht. Bovendien heb ik gevraagd om met PostNL te versturen en het pakje is toch door DHL bezorgd.
- Maria
Wat een beeldige oorbellen kreeg ik toegestuurd. wat een keurige prijs ook. Maar wat een tegenvaller toen ik ze in deed. Zo'n prachtige grote oorbel die past op een prachtige grote oorlel(!), maar waarom nu die clip zo verkeerd aangezet? Zo'n bel hoort de lel (wat een afschuwelijk woord) te bedekken! en de ronde vorm hoort dus niet te bengelen. Eigenlijk heb ik er dus NIETS aan, maar ik hoop nog een manier te vinden om de clip te verplaatsen, zodat ik er de rest van mijn leven PLEZIER van heb!