Alles ging goed . Vond alleen d ketting die ik besteld had in het echt wat tegenvallen . Iets te kitserig. Verder heel goede service.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- G Bronkhorst
- Annette van Hees
Heel snel en netjes teruggebeld toen ik een vraag over een item had! Daarna correcte uitleg en keurige levering. Zeer tevreden 👍
Hoe zou je DeOorbel.nl beoordelen?
- Marg vd.hoven-rieff
Product op tijd in huis en netjes verzorgd
- Marijke Kamphuis
Ben zeer tevreden, de ketting was snel in huis en omdat het nogal een moeilijke kleur was waar het bij moest passen was ik benieuwd of de kleur op het plaatje overeenkwam. Nou, het staat prachtig, hier zit een tevreden klant. Hartelijk dank.
- Lia Rozenberg
Mooie oorbellen. En goed verpakt
- FC Venema
Door de Paasdagen kwamen de oorbellen later dan gepland.