Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken heeft 122 5 ster reviews 122
X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken heeft 5 4 ster reviews 5
X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken heeft 2 3 ster reviews 2
X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken heeft 1 2 ster reviews 1
X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken heeft 6 1 ster reviews 6

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Bianca Eekeren

    Goede kwaliteit en snelle levering 👍

  2. Sofie devos

    Snelle service. Goed verpakt

  3. Hoe zou je X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken beoordelen?

  4. Leila

    Ik heb vanaf begin een goeie kennismaking /advies geprek gehad met karin . Ik kreeg een duidelijk uitleg wat de opleiding in houd en welke pakket ik kan kiezen. Tijdens de les hebben wij veel geleerd over tandenbleken en ook over aandoeningen tanden . Casus die je tijdens jouw behandeling kan tegen komen. In de les was een goeie gezellig sfeer. Zelf heb adhd masr in deze opleiding kon alles goed volgen .Wij hebben gelachen en veel geleerd. Ik raad deze opleiding zeker aan wanneer jij gelijk zelfstandig wilt beginnen. Je voelt jouw na zo een dag opleiding echt ready to go. Ook kreeg we bestelling tips. En je kan altijd nog vragen stellen mocht je iets niet weten via whats app of bellen. Dankje wel karin en jitske voor deze mooie ervaring het was zeker 2.5 uur rijden waard🤩👌🏻

  5. Eliza

    Voor de tweede keer een geweldige ervaring gehad met betrekking tot de online cursussen van X-treme Smile. Hele vriendelijke en meedenkende mensen die echt willen dat je begrijpt wat je doet. Ik zal hier altijd terug blijven komen!

  6. Jan van Huijgevoort

    Gisteren wat besteld , en vandaag in een hele leuke verpakking bezorgd Vriendelijke aardige dame die dit voor mij heeft geregeld TOPPIE 👍🏾👍🏾👍🏾

  7. Hillian

    Uitstekende service! Ik heb hulp gekregen uit een onverwachte hoek. Deze had ik even niet zien aankomen, maar ik ben er buitengewoon blij mee. Los van de uitstekende producten en goede nazorg 5 sterren zijn Dik verdiend!